Konsultacje fizjoterapeutyczne w firmie

Bez względu na rodzaj wykonywanej pracy, polscy pracownicy coraz częściej skarżą się na dolegliwości bólowe układu ruchu. Długie przebywanie w pozycji siedzącej, brak ruchu, nadmierne obciążenie fizyczne podczas wykonywania pracy a także zaniedbania w obszarze ergonomii sprawiają, że ponad 16% zwolnień lekarskich w 2022 roku dotyczyło właśnie chorób układu mięśniowo-szkieletowego. Statystycznie problem ten dotyczy także Twoich pracowników. Zadbaj o ich zdrowie poprzez konsultacje fizjoterapeutyczne w miejscu pracy.

Co obejmują konsultacje fizjoterapeutyczne w firmie?

Konsultacje są dobrym rozwiązaniem dla osób, które odczuwają dolegliwości bólowe związane z narządem ruchu, mają wady postawy lub doświadczyły urazu. Są także pomocne w przeciwdziałaniu i zapobieganiu dalszym zwyrodnieniom i powstawaniu chorób zawodowych.

Jak wygląda konsultacja fizjoterapeutyczna? Rozpoczyna się od wywiadu, mającego zweryfikować stan zdrowia pacjenta. Specjalista sprawdza także przeciwskazania do terapii, doradza odpowiednie działania, prowadzi ćwiczenia wzmacniające i masaże terapeutyczne. Konsultacje ze specjalistą odbywają się w siedzibie firmy klienta, tak aby pracownicy mogli z nich łatwo skorzystać. Konsultacja trwa zwykle od 30 do 45 minut, w zależności od ustaleń.

Fizjoterapia dla pracowników odbywa się na indywidualne zapisy w terminach zarezerwowanych dla firmy. Do organizacji zapisów służy dedykowana platforma. Dzięki temu w zapisy nie są angażowane działy HR i BHP u klienta. W ramach indywidualnych spotkań z pracownikami ustalany jest zakres fizjoterapii. Może ona obejmować m.in.:

Kto prowadzi konsultacje fizjoterapeutyczne?

Konsultacje dla pracowników są prowadzone przez wykwalifikowanego, doświadczonego fizjoterapeutę. Współpracując na co dzień z pracownikami firm różnych branż potrafi on doskonale dopasować zakres ćwiczeń i masaży do potrzeb zarówno pracowników biurowych, jak i fizycznych. Konsultacje w firmie klienta prowadzi dedykowany fizjoterapeuta. Dzięki temu zmniejsza się dyskomfort u pracowników, a specjalista jest zaznajomiony z ich dolegliwościami. Dla zapewnienia ciągłości terapii z fizjoterapeutą, dla firmy delegowany jest także specjalista na zastępstwo.

Profilaktyka fizjoterapeutyczna w miejscu pracy – dlaczego warto?

Istnieje mnóstwo korzyści fizjoterapii, o których warto wiedzieć. Konsultacje ze specjalistą przyczyniają się bowiem do poprawy dobrostanu pracowników, a także do funkcjonowania całej organizacji. Korzyści wynikające z fizjoterapii:

Korzyści dla pracowników:

Korzyści dla firmy i pracodawcy:

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak taka usługa wyglądałaby w Twojej organizacji, skontaktuj się z nami.

Nasz specjalista przygotuje dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.

Fizjoterapia dla firm i ergonomia miejsca pracy – kompleksowe działanie dla zdrowia układu ruchu

Konsultacje ze specjalistą to tylko jedno z działań, jakie warto wdrożyć dla zapewnienia pracownikom zdrowia i zniwelowania u nich dolegliwości układu ruchu. W tym celu sprawdzi się odpowiednia ergonomia pracy, a więc wykonanie audytu stanowisk, konsultacje z ergonomii pracy i skorygowanie stanowisk pracy według wskazówek specjalisty. Dobre efekty przyniosą także kampanie edukacyjne na temat zdrowia układu ruchu oraz kampanie promujące aktywność fizyczną.

Konsultacje ze specjalistą – jak wygląda początek współpracy?

W każdej z firm nieco inaczej wygląda wykonywanie codziennych zajęć. Jeżeli większość Twoich pracowników pracuje przy komputerze, będą wymagać zupełnie innego podejścia i innych zabiegów fizjoterapeutycznych niż pracownicy fizyczni. Rozpoczynając współpracę staramy się jak najdokładniej określić, jakiego wsparcia w zakresie fizjoterapii i rehabilitacji będzie potrzebowała dana organizacja. Ważne jest także to, jak długo mają potrwać konsultacje w firmie. Dopasowujemy także delegowanego dla konkretnej firmy specjalistę, który od tej pory będzie zajmował się pracownikami. W oparciu o te informacje przygotowujemy plan organizacji konsultacji fizjoterapeutycznych, który najlepiej odpowie na potrzeby i wyzwania klienta.

Konsultacje z fizjoterapeutą w siedzibie firmy – ile to kosztuje?

Dopasowując dla każdego z naszych klientów indywidualny plan terapii z fizjoterapeutą dla pracowników, bierzemy pod uwagę wiele czynników, takich jak:

Biorąc pod uwagę, że czynniki te mogą znacząco się różnić w organizacjach, każda z takich usług wyceniana jest indywidualnie dla klienta.

Co o współpracy z nami mówią klienci?

Zdrowie pracowników i odpowiednia ergonomia pracy – dowiedz się więcej

Bardzo ważne jest zapobieganie dolegliwościom i zadbanie o ergonomię pracy, a co za tym idzie, poszerzenie swojej wiedzy o inne aspekty, nie tylko związane bezpośrednio z samą fizjoterapią. Nasi specjaliści przygotowali dla Ciebie ciekawe materiały na ten temat.

Zastanawiasz się, jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o szczegółach i poznać Twoje potrzeby.

Check Icon

Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest NMS-Novelty Medical Supply Sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ulicy Stefana Batorego 17, 43-200 poczta Pszczyna, NIP: PL6381806423, REGON: 24302815400000, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000438742.
Wysyłając wiadomość, przekazują nam Państwo adres e-mail oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności dostępnej na tej stronie internetowej.

Wiadomość wysłana poprawnie

Czego szukasz?

Chcesz o coś zapytać?