Koordynacja i organizacja eventów firmowych
Eventy firmowe są okazją do integracji pracowników i aktywności team building, a także świetnym pomysłem na poszerzanie świadomości pracowników w obszarze zdrowia i bezpieczeństwa i budowanie kultury organizacyjnej o nieszablonowym podejściu i angażujących aktywnościach.
Przy organizacji imprez firmowych wyzwaniem dla pracodawcy bywa jednak często koordynacja i zarządzanie wydarzeniami przed, jak i podczas eventu, a także zadbanie o każdy z aspektów realizacji eventu. W takim przypadku pomocne będzie wsparcie zewnętrznej firmy koordynującej imprezę firmową.
Sprawna organizacja imprez firmowych i koordynacja wydarzeń
Pracodawcy coraz częściej zauważają, że poza szkoleniami i warsztatami warto organizować także eventy firmowe dla pracowników. Event jest bowiem okazją do poszerzania wiedzy, a także integracji zespołu. Współpracując z firmami z wielu branż przy organizacji eventów poświęconych zagadnieniom dotyczącym zdrowia, bezpieczeństwa czy budowania zespołu wiemy, jak wiele zależy od dobrej koordynacji całego wydarzenia. Istotne jest również jego dobre rozplanowanie i wcześniejsze zapewnienie niezbędnego wyposażenia.
Wspierając klientów we wszelkich etapach realizacji wydarzeń zarówno tych tematycznych, jak i integracji firmowych, szkoleń czy spotkań biznesowych, organizujemy m.in.:
- miejsce na organizację wydarzenia,
- catering,
- wystrój miejsca oraz dodatkowe wyposażenie,
- sceny i namioty eventowe,
- nagłośnienie,
- oświetlenie,
- foto i wideo relacje z wydarzenia,
- obsługę konferansjerską,
- opracowanie materiałów na potrzeby wydarzenia.
Każdorazowo przy realizacji usługi, klient otrzymuje wyceny firm czy dostawców, z którymi współpracujemy, tak aby mógł wybrać opcję najbardziej korzystną dla siebie. Rozliczenie po stronie NMS Poland stanowi ustalony z góry procent usługi lub ryczałt.
Posiadając kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji eventów nasi koordynatorzy pomagają klientom w planowaniu wydarzeń, zwracając niejednokrotnie uwagę na kwestie wcześniej nie rozpatrywane przez klienta, np. harmonogram wydarzenia, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, sposób budowania zaangażowania uczestników wydarzenia, a także kwestie logistyczne.
Wsparcie w koordynacji i planowaniu wydarzeń – dla kogo?
- Dla klientów, którzy nie mają czasu na kwestie organizacyjne i logistyczne związane z organizacją wydarzenia.
- Klientów, którzy chcą skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań.
- Dla firm, które organizują wydarzenia firmowe i poszukują optymalnych kosztowo rozwiązań, które uatrakcyjnią ich imprezy.
- Dla firm, które chcą zaoszczędzić stresu pracownikom odpowiedzialnym za realizację tych wydarzeń.
Realizacja eventów firmowych z profesjonalnym wsparciem – dlaczego warto?
Dlaczego warto zdecydować się na profesjonalną obsługę imprezy i wsparcie zewnętrznych specjalistów, posiadających umiejętności organizowania wydarzeń takich jak eventy firmowe? Współpraca taka niesie ze sobą szereg korzyści dla firmy klienta, przede wszystkim:
- wpływa na oszczędność czasu pracy specjalistów klienta, którzy mogą dzięki temu skupić na swoich codziennych obowiązkach i celach biznesowych, nie przejmując się zapewnieniem atrakcji eventowych, obsługą techniczną itp.
- zmniejsza stres u osób odpowiedzialnych za organizację eventu,
- zapewnia uproszczenie procedury rozliczenia związanego z organizacją imprezy – ograniczenie formalności,
- pomaga ujednolicić komunikację w sprawie wydarzenia między organizacją, dostawcami a uczestnikami imprezy,
- wpływa na podniesienie jakości realizowanego wydarzenia poprzez dbałość o pozytywne doświadczenia zarówno uczestników wydarzenia, jak i organizatorów po stronie klienta,
- zapewnia nie tylko ciekawe aktywności i niezbędne wyposażenie, ale również dbałość o bezpieczeństwo imprezy.
Planujesz organizację eventu firmowego i potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami.
Nasz specjalista pomoże Ci w wybraniu zakresu usługi, który najlepiej odpowie na potrzeby Twojej firmy.
Wsparcie i koordynacja eventu firmowego – od czego rozpoczynamy współpracę?
Współpracę z klientem każdorazowo rozpoczynamy od rozmowy, podczas której szczegółowo omawiamy jego oczekiwania, a następnie szukamy dogodnych dla klienta rozwiązań w zakresie koordynacji programu wydarzenia oraz niezbędnego wsparcia dotyczącego obsługi imprezy firmowej. Ustalamy także harmonogram działań i terminy poszczególnych etapów projektu. Następnie przystępujemy do działania i na bieżąco komunikujemy z klientem o postępach i ustaleniach z dostawcami.
W ramach wsparcia w organizacji integracji firmowych i eventów tworzymy grupę projektową, w której wyznaczamy koordynatora odpowiedzialnego za współpracę z klientem.
Kompleksowa organizacja imprez i koordynacja eventu – ile to kosztuje?
Podchodząc indywidualnie do oczekiwań klienta względem wsparcia i koordynacji eventów firmowych i imprez integracyjnych, przygotowujemy zakres usługi dopasowany do potrzeb danej organizacji. Koszt usługi nie jest zatem stały. Co może wpłynąć na ostateczną cenę usługi?
- zakres działań (koordynacja, wynajem sprzętu, dostarczenie niezbędnego wyposażenia dla zapewnienia odpowiednich atrakcji eventowych),
- miejsce wydarzenia (czy klient ma miejsce na event na terenie firmy, czy też potrzebuje innej lokalizacji),
- termin wydarzenia i długość jego trwania,
- konwencja eventu (tematyka, atrakcje, event na świeżym powietrzu zawierający wydarzenia sportowe itp.).
Prowizja po stronie NMS oscyluje na poziomie 5-20% ogólnych kosztów usług.
Co o współpracy z nami mówią klienci?
Współpraca z firmą NMS od samego początku układała się bardzo dobrze. Jesteśmy zadowoleni zarówno z samej organizacji wszystkich wydarzeń, komunikacji z nami, jak i wartości merytorycznej wszystkich aktywności. NMS zorganizowało w ciągu jednego miesiąca, dla ponad 4500 pracowników naszej firmy, łącznie 16 wydarzeń. Wszystkie aktywności odbyły się w dwóch lokalizacjach w Polsce, na terenie 4 fabryk.
Przygotowując event, firma SQD Alliance wykazała się dużą kreatywnością i profesjonalizmem. Tematyka wydarzenia była spójna i dostosowana do potrzeb naszej firmy. Przygotowane czynności nie tylko podniosły świadomość kultury bezpieczeństwa, ale również wpłynęły korzystnie na integrację zespołu. W ramach wydarzenia odbyły się takie aktywności, jak gry decyzyjne, tory zadaniowe, instruktaże. Pozwoliły one w ciekawy, angażujący sposób przyswoić wiedzę i dobre praktyki z zakresu bezpieczeństwa pracy, zdrowia układu ruchu oraz ochrony środowiska w temacie segregacji odpadów.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Mając na uwadze staranność, wysoką jakość wykonywanych usług i bardzo dobrą organizację, a także doświadczenie, wysoko oceniamy współpracę z SQD Alliance Sp. z o. o. i polecamy tę firmę jako partnera godnego zaufania i świadczącego usługi na najwyższym poziomie.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Współpracując już wcześniej z SQD Alliance w obszarze ergonomii, szkoleń bhp i fizjoterapii, postanowiliśmy po raz kolejny powierzyć firmie realizację warsztatów dla pracowników. Specjaliści firmy bardzo dobrze poradzili sobie zarówno z dostosowaniem programu i czasu trwania szkoleń do wymogów dofinansowań unijnych, jak i z organizacją całego wydarzenia. Zadbano także o spełnienie wymagań unijnych dotyczących kwalifikacji trenera prowadzącego warsztaty.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
SQD Alliance wyróżnia się bardzo dobrą komunikacją oraz szybką reakcją na zapotrzebowanie ze strony klienta. W ciągu tygodnia od zgłoszenia się przez nas do firmy z zapytaniem o warsztaty dla pracowników, przygotowano korzystną cenowo ofertę, dostosowaną do naszych oczekiwań, dopasowano dogodny dla nas termin i zrealizowano oba warsztaty w siedzibie firmy w Warszawie.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Firma zorganizowała dla naszych pracownic szkolenie dotyczące profilaktyki raka piersi, zawierające wykład wraz z prezentacją, a także ćwiczenia praktyczne. Przygotowane wystąpienie, wzbogacone o dane statystyczne było bardzo interesujące, a wiedza została przekazana w sposób przejrzysty i zrozumiały. Podczas warsztatów praktycznych każda z pracownic miała możliwość przećwiczenia nabytych umiejętności z użyciem fantomów piersi, różniących się od siebie wielkością, strukturą oraz umiejscowieniem zmian do wykrycia podczas badania.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Zorganizowany przez SQD Alliance kurs dostosowany został do specyfiki naszej firmy. Pracownicy, podzieleni na mniejsze grupy, mogli dokładnie przećwiczyć resuscytację krążeniowo-oddechową. Podczas specjalnie wybranych zajęć praktycznych, pracownicy mieli okazję zetknąć się z zagrożeniami, które realnie mogą pojawić się w ich miejscu pracy. Szczególnie wartościowe okazało się szkolenie z udziałem pozorantów, dotyczące urazów.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Program szkoleń został dostosowany do naszych potrzeb. Zawierał elementy budujące praktyczne umiejętności, takie jak m.in. analiza zdarzeń, ćwiczenia z udzielania pierwszej pomocy oraz gaszenia pożarów. Na uwagę zasługuje wysoki poziom wiedzy trenerów, ich kompetencje, a także umiejętność aktywnego prowadzenia szkoleń grupowych z użyciem elementów grywalizacji.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Aby jak najlepiej zrealizować założone zadania, ze strony SQD Alliance powołano w ramach grupy roboczej 3 specjalistów z obszarów zarządzania zdrowiem, zdrowia publicznego, bezpieczeństwa pracy i zarządzania, czynnie zaangażowanych w całościowe i kompleksowe opracowanie strategii.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Współpracę z SQD Alliance podjęliśmy w celu zorganizowania eventu o tematyce zdrowotnej i bezpieczeństwa, którym świętowalibyśmy 750 dni bez wypadku w naszym zakładzie pracy. Oprócz tego zależało nam na dalszym zwiększaniu świadomości w zakresie bhp. Firma zorganizowała dla nas event, pomagając nam, po szczegółowej rozmowie dobrać odpowiednie aktywności w pełni odpowiadające na potrzeby pracowników Allflex. W pełni także przejęła organizację całego wydarzenia z pomocą koordynatora eventu.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Aktywności związane z Dniem Zdrowia oraz szkoleniem z pierwszej pomocy zostały przeprowadzone w preferencyjnych godzinach dla każdego pracownika naszego zakładu. Mając na uwadze specyfikę pracy w firmie RECARO, specjaliści SQD Alliance zaplanowali i przeprowadzili badania w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu zakłócić ciągłość produkcji.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Na wyróżnienie zasługuje fakt, że audyty bezpieczeństwa pracy były realizowane równolegle z odrębnymi audytami specjalistów ds. zdrowia i epidemiologii. Dzięki temu pracownicy poszczególnych lokalizacji zyskali kompleksową wiedzę z każdej z tych dziedzin w optymalnym czasie.
*Usługa realizowana w ramach grupy partnerskiej z SQD Alliance.
Ciekawe atrakcje eventu i organizacja spotkań firmowych – dowiedz się więcej
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, dlaczego warto organizować eventy poświęcone zdrowiu i bezpieczeństwu w firmie, a także jakie aktywności eventowe mogłyby sprawdzić się w Twoim przedsiębiorstwie? Nasi specjaliści przygotowali dla Ciebie artykuły na temat eventów firmowych.
Case studies
Zastanawiasz się, jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o szczegółach i poznać Twoje potrzeby.
Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest NMS-Novelty Medical Supply Sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ulicy Stefana Batorego 17, 43-200 poczta Pszczyna, NIP: PL6381806423, REGON: 24302815400000, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000438742.
Wysyłając wiadomość, przekazują nam Państwo adres e-mail oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności dostępnej na tej stronie internetowej.
Wiadomość wysłana poprawnie