Idź do strony głównej

Koordynacja i organizacja eventów firmowych

Eventy firmowe są okazją do integracji pracowników i aktywności team building, a także świetnym pomysłem na poszerzanie świadomości pracowników w obszarze zdrowia i bezpieczeństwa i budowanie kultury organizacyjnej o nieszablonowym podejściu i angażujących aktywnościach.

Przy organizacji imprez firmowych wyzwaniem dla pracodawcy bywa jednak często koordynacja i zarządzanie wydarzeniami przed, jak i podczas eventu, a także zadbanie o każdy z aspektów realizacji eventu. W takim przypadku pomocne będzie wsparcie zewnętrznej firmy koordynującej imprezę firmową.

Sprawna organizacja imprez firmowych i koordynacja wydarzeń

Pracodawcy coraz częściej zauważają, że poza szkoleniami i warsztatami warto organizować także eventy firmowe dla pracowników. Event jest bowiem okazją do poszerzania wiedzy, a także integracji zespołu. Współpracując z firmami z wielu branż przy organizacji eventów poświęconych zagadnieniom dotyczącym zdrowia, bezpieczeństwa czy budowania zespołu wiemy, jak wiele zależy od dobrej koordynacji całego wydarzenia. Istotne jest również jego dobre rozplanowanie i wcześniejsze zapewnienie niezbędnego wyposażenia.

Wspierając klientów we wszelkich etapach realizacji wydarzeń zarówno tych tematycznych, jak i integracji firmowych, szkoleń czy spotkań biznesowych, organizujemy m.in.:

Każdorazowo przy realizacji usługi, klient otrzymuje wyceny firm czy dostawców, z którymi współpracujemy, tak aby mógł wybrać opcję najbardziej korzystną dla siebie. Rozliczenie po stronie NMS Poland stanowi ustalony z góry procent usługi lub ryczałt.

Posiadając kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji eventów nasi koordynatorzy pomagają klientom w planowaniu wydarzeń, zwracając niejednokrotnie uwagę na kwestie wcześniej nie rozpatrywane przez klienta, np. harmonogram wydarzenia, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, sposób budowania zaangażowania uczestników wydarzenia, a także kwestie logistyczne.

Wsparcie w koordynacji i planowaniu wydarzeń – dla kogo?

Realizacja eventów firmowych z profesjonalnym wsparciem – dlaczego warto?

Dlaczego warto zdecydować się na profesjonalną obsługę imprezy i wsparcie zewnętrznych specjalistów, posiadających umiejętności organizowania wydarzeń takich jak eventy firmowe? Współpraca taka niesie ze sobą szereg korzyści dla firmy klienta, przede wszystkim:

Planujesz organizację eventu firmowego i potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami.

Nasz specjalista pomoże Ci w wybraniu zakresu usługi, który najlepiej odpowie na potrzeby Twojej firmy.

Wsparcie i koordynacja eventu firmowego – od czego rozpoczynamy współpracę?

Współpracę z klientem każdorazowo rozpoczynamy od rozmowy, podczas której szczegółowo omawiamy jego oczekiwania, a następnie szukamy dogodnych dla klienta rozwiązań w zakresie koordynacji programu wydarzenia oraz niezbędnego wsparcia dotyczącego obsługi imprezy firmowej. Ustalamy także harmonogram działań i terminy poszczególnych etapów projektu. Następnie przystępujemy do działania i na bieżąco komunikujemy z klientem o postępach i ustaleniach z dostawcami.

W ramach wsparcia w organizacji integracji firmowych i eventów tworzymy grupę projektową, w której wyznaczamy koordynatora odpowiedzialnego za współpracę z klientem.

Kompleksowa organizacja imprez i koordynacja eventu – ile to kosztuje?

Podchodząc indywidualnie do oczekiwań klienta względem wsparcia i koordynacji eventów firmowych i imprez integracyjnych, przygotowujemy zakres usługi dopasowany do potrzeb danej organizacji. Koszt usługi nie jest zatem stały. Co może wpłynąć na ostateczną cenę usługi?

Prowizja po stronie NMS oscyluje na poziomie 5-20% ogólnych kosztów usług.

Co o współpracy z nami mówią klienci?

Ciekawe atrakcje eventu i organizacja spotkań firmowych – dowiedz się więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, dlaczego warto organizować eventy poświęcone zdrowiu i bezpieczeństwu w firmie, a także jakie aktywności eventowe mogłyby sprawdzić się w Twoim przedsiębiorstwie? Nasi specjaliści przygotowali dla Ciebie artykuły na temat eventów firmowych.

Case studies

Zastanawiasz się, jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o szczegółach i poznać Twoje potrzeby.

Check Icon

Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest NMS-Novelty Medical Supply Sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ulicy Stefana Batorego 17, 43-200 poczta Pszczyna, NIP: PL6381806423, REGON: 24302815400000, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000438742.
Wysyłając wiadomość, przekazują nam Państwo adres e-mail oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności dostępnej na tej stronie internetowej.

Wiadomość wysłana poprawnie

Czego szukasz?

Chcesz o coś zapytać?